Na początku listopada w ramach realizowanego w firmie projektu Go to Brand, uczestniczyliśmy w międzynarodowych targach i konferencji Web Summit w Lizbonie. Między 5 a 7 listopada 2019 roku w jednym miejscu zebrali się ludzie i firmy, które zmieniają oblicze technologii.
Do Portugalii wybrało się trzech naszych przedstawicieli: Rafał Gawłowski, Maciej Gołaszewski i Michał Lewandowski. W ciągu trzech intensywnych dni uczestniczyli w panelach dyskusyjnych, wykładach, odwiedzali stoiska firm technologicznych, rozmawiali o możliwościach technologicznych i biznesowych.
Wzięli udział m.in w sesjach dot. AI (sztucznej inteligencji), e-commerce, marketingu i social mediów, a po powrocie szczególnie wspominali:
- Machine learning will make marketing more human – o tym, jak uczenie maszynowe wspomaga rozwój biznesu i marketingu
- How AI has opened up the world of data – o rosnącej dostępności wielkich ilości danych dla przeciętnego pracownika i łatwości korzystania z nich dzięki AI
- The future we build needs to be open – o potrzebie poszukiwania nowych sposobów na budowanie jeszcze bardziej otwartej, dostępnej i sprawiedliwej sieci www
- Innovating at scale – o tym, co naprawdę oznacza innowacyjność w skali jednej z największych platform podróżniczych Booking.com
- Anticipating trends in customer experience – jak poznać swojego klienta i jak być o krok przed jego potrzebami
- How to build digital relationships with your customers – o budowaniu i dbaniu o wartościowe relacje z klientami
W Lizbonie poznaliśmy kreatywnych, odważnie myślących ludzi, wróciliśmy z wartościowymi kontaktami, dodatkową wiedzą i nowymi pomysłami do działania w SAMITO!