W dniach od 1 do 4 listopada 2021 roku w ramach realizowanego projektu Go to Brand uczestniczyliśmy w największej technologicznej konferencji w Europie: Web Summit. Konferencja ta odbyła się w Lizbonie, w Portugalii. Wydarzenie zgromadziło ponad 40 tysięcy uczestników: założycieli największych firm z branży technologicznej oraz setki najszybciej rozwijających się start-upów. W trakcie wydarzenia odbyło się kilkaset warsztatów, prelekcji oraz sesji networkingowych.
Na konferencję wybrało się dwoje naszych przedstawicieli: Rafał Gawłowski oraz Ewa Browarczyk. W ciągu czterech bardzo intensywnych dni uczestniczyli w wykładach, odwiedzali stoiska firm technologicznych a także rozmawiali o możliwościach technologicznych i biznesowych z innymi uczestnikami konferencji. Przedstawiciele Samito wzięli udział m.in w sesjach dotyczących Data Science, E-commerce, Marketingu, AI i Machine Learning.
Po powrocie szczególnie entuzjastycznie wspominali prelekcje:
- A world without cookies – o tym, jakie będą sposoby radzenia sobie w świecie bez ciasteczek
- Beyond the bottom line: The extra benefits of AI – o dodatkowych korzyściach które może zapewnić AI
- How can modern business intelligence drive real business value – o tym, jak można umożliwić samoobsługowy dostęp do danych
- The role of content in digital transformation – o tym, jak zwinny system zarządzania treścią może rozwinąć twój biznes
- The future of brand building – o kluczowych strategiach związanych z budowaniem marki wyceną i wydajnością
- Secrets of scaling a software development team – o tym, jak uniknąć przeciążenia kodowania i wypalenia programisty. Wskazówki dotyczące wysoce skalowalnych i technicznych zespołów
Konferencja była dla nas bardzo inspirująca. Wybór konferencji Web Summit z punktu widzenia dalszego rozwoju spółki był strzałem w dziesiątkę. Dzięki warsztatom networkingowym poznaliśmy wiele ciekawych firm, z którymi będziemy próbować nawiązywać współpracę.