Kurze pandemiczne opadły, wiosna przyszła, czyli wszystkie warunki podboju zagranicznych rynków przez Samito zostały spełnione. Dzięki projektowi Go To Brand Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości udaliśmy się do Berlina, żeby nawiązać relacje z tamtejszym prężnie rozwijającym się rynkiem e-commerce w trakcie odbywających się w maju targów Berlin E-commerce Expo.
Dumna reprezentacja Samito w osobach Anny Kaczmarskiej i Mikołaja Miszczaka na berlińskich targach pełniła rolę uczestników. „Naszym celem było nawiązanie relacji partnerskich, które zaowocują mnóstwem nowych Klientów z Niemiec i nie tylko w przyszłości” – powiedział Mikołaj wsiadając do pociągu relacja Warszawa – Berlin. Rozmawialiśmy z firmami z całego przekroju branży. Począwszy od agencji digitalowych, przez agencje marketingowe, usługi fullfilmentu, dostawców oprogramowani i opakowań, kończąc na konkurentach z obszaru Automatyzacji Marketingu. Choć szczegółów nie możemy zdradzić, to z całą pewnością nasz cel został osiągnięty!
Biznesy biznesami, ale przede wszystkim poznaliśmy mnóstwo interesujących ludzi, firm i koncepcji. Udzieliliśmy nawet wywiadu niemieckiej telewizji, której opowiadaliśmy o naszej rywalizacji z marketplace’ami. Z konferencji skorzystaliśmy bardziej, niż pierwotnie zakładaliśmy.