The Martech Summit Digital Experience – Londyn 2022

Konferencja The Martech Summit London to jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych najnowszym trendom w obszarze marketingu internetowego. Organizowana jest w stolicy Wielkiej Brytanii już od ponad 10 lat.

Tegoroczna, 11 edycja odbyła się 24 maja w Londyńskim City. Wydarzenie o charakterze konferencyjno-targowym skupiło w tym roku przedstawicieli ponad 120 firm z branży marketingu, reklamy online i e-commerce. Samito reprezentowali Rafał Gawłowski – Chief Product Officer oraz Marcin Jacowicz – Growth E-commerce Manager.

Tegorocznym tematem przewodnim wydarzenia była „personalizacja”. Uczestnicy dyskutowali i prezentowali najnowsze rozwiązania pozwalające na wykorzystanie wiedzy nt. użytkowników w celu zaprezentowania im dopasowanego i jednocześnie nieirytującego komunikatu reklamowego. Ważnym zagadnieniem była kwestia dostosowania rozwiązań technologicznych do najnowszych przepisów dotyczących bezpieczeństwa i poszanowania danych osobowych.

Event był znakomitą okazją do zaprezentowania rozwiązania „Samito dla wydawców” i skonfrontowania jego założeń z przedstawicielami rynku brytyjskiego. Efektem kilkunastu rozmów odbytych przez przedstawicieli Samito było potwierdzenie innowacyjności i zapotrzebowania na rozwijany przez spółkę produkt.  Potwierdzenie tego faktu stanowi nawiązanie relacji biznesowych i technologicznych z dwiema spółkami z branży wydawniczo-reklamowej – Webeo oraz Firework.


Opublikowano

w

przez

Tagi: