Web Marketing Festival – Rimini 2022

W dniach od 16 do 18 czerwca 2022 roku w ramach projektu Go to Brand realizowanego we współpracy z PARP zespół Samito miał przyjemność odwiedzić konferencję We Make Future w Rimini. Konferencja WMF zgromadziła ponad 36 tysięcy uczestników, związanych z szeroko rozumianą branżą technologiczną.

Zespół Samito reprezentowali CMO Samito Aleksander Bokszczanin oraz Katarzyna Krzywicka, Customer Success Manager. Przez 3 dni podczas dziesiątek wykładów, prelekcji, warsztatów i spotkań networkingowych, Aleksander i Kasia odwiedzali także kilkadziesiąt stanowisk firm technologicznych, by rozmawiać o potencjalnych partnerstwach, wymianie know-how, a także możliwościach rozwoju na zagranicznych rynkach. Wśród wielu fascynujących wydarzeń, mających miejsce podczas WMF Rimini 2022, nasi reprezentanci mieli okazję posłuchać między innymi o sztucznej inteligencji (SI), rozwoju e commerce na europejskim rynku oraz big data.

Odwiedzenie konferencji WMF 2022 okazało się dla nas źródłem wielu inspiracji oraz potencjału biznesowego. Rozwój e-commerce na włoskim rynku stwarza ogrom możliwości dla ekspansji Samito. Dzięki wielu odwiedzonym wydarzeniom networkingowym, naszemu zespołowi udało się nawiązać bardzo dużo kontaktów z potencjalnymi partnerami oraz klientami na włoskim rynku.


Opublikowano

w

,

przez

Tagi: